Publiceerde een verzameling werken van aartspriester Sergei Ovsiannikov “Sta op en wandel”

In maart publiceerde uitgeverij Iveron het boek “Sta op en wandel” (in het Russisch). Het boek bevat verslagen, artikelen, essays en preken van aartspriester Sergei Ovsiannikov (1952 – 2018); rector van de Hl. Nikolaas parochie van de Russisch-Orthodoxe kerk in Amsterdam. In het boek reflecteert hij hoe je jezelf moet leren zijn, hoe je de weg naar de Kerk vindt, over de eeuwigheid en heiligheid; vaak gaan zijn gedachten uit naar metropoliet Anthony van Sourozh, die hij dankbaar is en die hij als zijn geestelijke vader beschouwde tot de laatste dag van zijn leven.

Het boek is prachtig geïllustreerd.

Sta op en wandel

Aartspriester Sergei Ovsiannikov

Uitgeverij IVERON, Amsterdam, 2019, 388 pagina’s, 66 kleurenillustraties, ISBN 9789081331555

Zie voor details de pagina van de uitgever: https://iveron.nl/boeken/